loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 122 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

The Boy Has Got Skill

suso


نویسنده فرید کلانتری





خسوس فرناندز سائز ملقب به سوسو ، نوجوان اسپانیی که رسیدن به پیراهن لیورپول را به حضور در رئال مادرید و بارسلونا ترجیح داد .

او در تابستان 2010 به صورت رسمی به لیورپول آمد. این بازیکن اسپانیاییِ بسیار باهوش ،مملو از خلاقیت و استعداد است. او گام های بلند و پیشرفت های زیادی در تیم رزرو جان مک ماهون و به دنبال آن پپ سگورا داشته است . شما میتوانید اعتماد به نفس را در سخنان مربی تیم اکادمی، در باره ی توانایی های بازیکنی برخواسته از این تیم که این هافبک را به مانند آندرس اینیستا ، ژاوی و فابرگاس توانا میداند احساس کنید. زمانی كه چنین بازیکنان در بارسلونا حضور داشتند، ایکر سگوارا امیدواربود لیورپول هم از چنین استعدادهایی بهره مند باشد و در حال حاضر او از شکست رئال مادرید و بارسلونا در جذب هافبک 16 ساله ای به نام خسوس فرناندز سائزسخن میگوید.

سوسو فوتبال خود را از زادگاهش ، کادیز آغاز کرد، کمی بعد در تیم جوانان کادیز با گلها و پاس گل های خود در بهبود وضعیت این تیم تاثیر به سزایی داشت. جذب بازیکنان با استعداد اسپانیایی یکی از سیاستهای باشگاه های انگلیسی محسوب می شود از این رو آنها همواره در تلاش برای جذب چنین بازیکنانی بوده اند، فابرگاس و جرارد پیکه بارزترین نمونه ی این دسته از بازیکنان هستند، لیورپول توانست با سوسو قبل از اینکه رئال مادرید و بارسلونا با کادیز بر سر مسائل مالی به توافق برسد، قرارداد امضا کند .
سوسو در 19 نوامبر 2010 تولدش را با امضا کردن اولین قرارداد حرفه ای با قرمزها جشن گرفت و به دنبال این قرارداد او تا سال 2013 در آنفیلد باقی خواهد ماند. همگان بر سوسو برچسب تبدیل شدن به فابرگاس، اینیستا و ژاوی آینده را میزنند. بسیاری چنین عقیده ای در باره ی او دارند، مربی سابق سوسو در کادیز از او به عنوان یک هافبک با استعداد و توانا، یک پاسور با کیفیت، جنگنده و با مهارت بالا در دریبل زنی یاد میکند، اما از از سرعت چندانی برخوردار نیست.

او در تیم جوانان کادیز در پست هافبک چپ بازی می کرد، اما او توانایی بازی به عنوان هافبک وسط را داراست، همچنین به خوبی می تواند حملات را طراحی کند و به عنوان مهاجم در حملات شرکت کند، به همین دلیل سبک بازی او را بسيار شبیه به فابرگاس و اینیستا میدانند. همچنین جان آلدریج ، ماشین گلزنی سابق لیورپول به آینده ی این بازیکن بسیار امیدوار است و به هواداران نوید ظهور یک ستاره ی خلاق و توانا را داده است . سوسو قبل از انتقالش به لیورپول، فصل موفقی را در کادیز سپری کرد و موفق به کسب تجربه های بسیاری در اسپانیا شد، او قرداد خود را دز ژانویه به امضا رساند، طرفداران برای تماشای بازی این نوجوان برای اکادمی قرمزها بسیار مشتاق بودند و بسیاری بر این باورند که تمرین در کنار قهرمان لیورپول، رابی فاولر تاثیر زیادی بر سوسو داشته است. او در مصاحبه ای گفت :من بسیار خوشحال هستم. من میخواهم سال های سال در اینجا بمانم .من می خواهم پیشرفت کنم تا بتوانم در هر بازی برای تیم اصلی لیورپول بازی کنم.اما اگر بخواهم به این مهم دست پیدا کنم باید سخت کار کنم و هر روز در هر جلسه تمرین بهترینم را به نمایش بگذارم."

سوسو تا کنون 2 بار برای تیم اصلی لیورپول به میدان رفته است، یک بار به عنوان یار جایگزین در ترکیب تیم اصلی لیورپول مقابل بروسیا مونشنگلادباخ در یک بازی پیش فصل دوستانه و بار دیگر در بازی خیریه جیمی کرگر مقابل اورتون دقایقی به جای یوانویچ به بازی رفت. توانایی تکنیکی او بسیار عالی است. او می تواند یک نمایش لذت بخش از خود نشان دهد، همین طور که برخی پاس گل ها و گل های او در فصل 11 - 2010 فوق العاده بوده است. این ستاره ی اسپانیایی شروعي به یاد ماندنی در این فصل داشت. از گلزنی برای تیم رزرو در برابر نیوکاسل که به عنوان گل فصل انتخاب شد تا موقعیت های فراوان گلزنی که در هر بازی برای هم تیمی هایش ایجاد کرد. لازم به ذکراست که از چنین بازیکنان جوانی انتظارات بالایی میرود ، البته بسیاری از بازیکنان با توجه به پتانسیل و توانایی خود مشمول این امر نمی شوند اما سوسو در همه ی بازیهایی که به میدان رفته موثر ظاهر شده و مورد توجه تیمهای بزرگ اسپانیا و مربی آکادمی لیورپول، سگوارا قرار گرفت و که منجر به انتقالش به لیورپول شد.

شاید حضور سوسو در آینده ای نزدیک در تیم اول لیورپول کمی تعجب
بر انگیز باشد اما این نوجوان به زودی نشان خواهد داد که قادر به انجام چه کارهایی است و میبینیم که او چیزهای زیادی برای ارئه در آنفیلدخواهد داشت، این پیشبینی زیادی برای آینده ی این مرد جوان نیست
.

برچسب ها سوسو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 607
  • بازدید ماه : 1,173
  • بازدید سال : 4,142
  • بازدید کلی : 93,763
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net