loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 425 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (1)


سایت گل- میکی روکه بازیکن باشگاه رئال بتیس روز یکشنبه و بعد از سپری کردن دوران طولانی بیماری ودست وپنجه نرم کردن با بیماری سرطان، درگذشت. این بازیکن کاتالان دچار سرطان درناحیه لگن بودودرنهایت نتوانست در نبرد با این بیماری موفق باشد.

روکه 23 ساله از سال 2009 در رئال تیس توپ می زد واین درحالی بود که فوتبالش را از تیم پایه ای یو.ایی. یئیدا آغاز کرد ولی در سنین جوانی بهلیورپول پیوست و در سن 17 سالگی اولین بازی اش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد.
او بعد از آن به صورت قرضی به تیمهای اولدهم اتلتیک، خه رس و کارتاخنا توپ زد و در سال 2009 به رئال بتیس پیوست و دو فصل در تیم پایه ای این تیم بازی کرد و درنهایت په په مل، سرمربی این تیم، در اکتبر سال 2010 او را به تیم اصلی بتیس آورد
اندکی بعد و در روز 11 ماه مارس سال 2011 بود که این مدافع کاتالان به دلیل وجود تومور بدخیمی در لگن خاصره اش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد ولی حتی انجام عمل های متعدد جراحی نتوانست او را نجات دهد و ساعت 19 روز یکشنبه در کلینیک دسوس بارسلونا درگذشت.
خبر درگذشت او با سرعت تمام در رسانه های خبری بازتاب یافت و به لطف شبکه های اجتماعی به تمام نقاط دنیا منتقل شد. این خبر به جنیووینو، اردوی محل استقرار تیم ملی اسپانیا رسید.
آندرس اینیستا با شنیدن این خبر گفت:« خبر خیلی ناراحت کننده ای بود. خانواده او را در آغوش می گیرم و برایشان صبر آرزو می کنم. دلمان برایت تنگ می شود.»
سرخیو راموس، هم در توئیتر نوشت:« زندگی بار دیگر بی عدالتی اش را نشان داد. بلافاصله بعد از اتمام جلسه تمرینی مان خبر درگذشت میکی روکه را شنیدم.حرفی برای گفتن نداشتم.دنیای فوتبال و تمام کسانی که تو را دوست دارند، هیچ وقت تو را فراموش نخواهند کرد. برای تمام خانواده او ناراحتم و با آنها همدردی می کنم. دراین لحظات سخت ،برای آنها صبر و امید را آرزو می کنم.»
 آلبیول هم از شنیدن این خبر بد خیلی ناراحت بود:«عجب خبر سختی بود؛این خبر که میکی روکه ما را تنها گذاشت.همه اعضای خانواده او را در آغوش می گیرم و برایشان نیرو و قوت زیادی را روبه اینده آرزو دارم . روحت شاد.»
جرارد پیکه هم دراین باره نوشت:«اعضای خانواده میکی روکه را در آغوش می گیرم.من زمانی که او در لیورپول بازی می کرد و من در منچستریونایتد بودم، او را می شناختم. روحت شاد دوست خوبم.»
 البته گوتی، ستاره سابق رئال مادرید هم تاسفش را از این بابت ابراز کرد و نوشت:« میکل روکه، بدشانسی های زندگی را لمس کرد؛ روحت شاد. همیشه در قلب تمام فوتبالیست ها خواهی ماند.»
 
 در نهایت بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا هم از شنیدن خبر درگذشت این بازیکن جوان ابراز تاسف کرد و دراین باره گفت:« اعضای خانواده او و طرفداران بتیس را برای همدردی در آغوش می گیرم. ما از شنیدن این خبر، آن هم در اینجا و در لهستان واقعا متعجب شدیم. همه ما واقعا متاسف شدیم.این اتفاقی بود که هرگز انتظارش را نداشتیم؛ هرچند که می دانستیم که اوضاع او چقدر جدی و خطرناک است.اعضای خانواده این پسر را درآغوش می گیریم و با تمام دوست دارانش، هواداران بتیس و سران این باشگاه ابراز همدردی می کنیم.»

فرشاد سلیمانی بازدید : 326 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

هولیه چهارمین گزینه سرمربیگری پرسپولیس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه مذاکرات خود با گزینه‌های سرمربیگری، مذاکره با هولیه فرانسوی را به عنوان گزینه چهارم در دستور کار خود قرار داد.


خبرگزاری فارس: هولیه چهارمین گزینه سرمربیگری پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در روزهای گذشته مذاکراتی با برونو متسو، گابریل کالدرون و مانوئل خوزه برای سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس انجام داد که در ادامه این روند، مذاکره با گزینه چهارم نیز در دستور کار قرار گرفت.


رویانیان مذاکره با این جرارد هولیه سرمربی فرانسوی را به عنوان یکی دیگر از کاندیداهای سرمربیگری تیم پرسپولیس در دستور کار خود قرار داده و در این خصوص مذاکره مقدماتی را نیز انجام داد.


 در سوابق این مربی فرانسوی، سرمربیگری تیم های لیورپول انگلیس و لیون فرانسه دیده می شود.

فرشاد سلیمانی بازدید : 158 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)


باشگاه خبرنگاران جوان:هازارد را براي ليورپول مي خواستم


روي هاجسون اعتراف كرد كه تمايل زيادي به خريدن ادن هازارد براي تيم فوتبال ليورپول داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال، هازارد در نظر دارد به چلسي بپيوندد و آنها مذاكرات خود را نهائي نيز كرده اند و در اين ميان سرمربي فعلي تيم ملي انگلستان كه از تيم ليورپول به اين سمت انتخاب شده است معتقد است كه هازارد بي نظير است و مي تواند در چلسي بسيار مثمرثمر باشد و او اعتراف كردكه بسيار دوست داشت هازارد را به ليورپول بياورد اما به علت آنكه از ادامهي كار در اين تيم باز ماند موفق به انجام اين كار نشد.
وي در اين زمينه گفت: هر زمان پاي وي به توپ مي رسد تماشاچيان هيجان زده مي شوند به طوري كه آنها نيز مي دانند او به طور قطع حركت زيبايي انجام خواهد داد.

فرشاد سلیمانی بازدید : 114 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)
در این بازی علاوه بر ستارگان فوتبال, افراد سرشناش و مشهور در حوزه های مختلفی حضور داشتند.



بازی خیرخواهانه با حضور کنی دالگلیش برگذار شد و تیم جهان 3-1 به انگلستان باخت.

ترکیب اصلی تیم انگلیس:
دیوید سیمن-بن شفارد-مارتین کئون-دس واکر-پدی مکجینس-اولی مارس-جان بیشاپ-جاناتان ویکس-استون مریگلد-کوین فیلیپس-تدی شرینگام-جیمی دیکستون-جرام لسو-ماروین هیومز-مارک اوون-رابی ویلیامز-جیسون ایزک-سرمربی:سم آلردایس

ترکیب تیم جهان:
ادوین فن در سار-مایکل شین-یاپ استام-روی کین-گردن رمزی-جرارد باتلر-کلارنس سیدرف-فردریک لیونبرگ-سرجیو پیزورنو-ویل فرل-جیمز مکاوی-سرمربی:کینگ کنی دالگلیش

گردن رمزی آشپر معروف بریتانیایی هم بعد از مصاف با تدی شرینگام مصدومیتی داشت و راهی بیمارستان شد...الان حالش خوبه.1

در این مسابقه که سری چهارم بود یه موفقیت بزرگ وجود داشت که حدودا 6.5 میلیون پوند برای یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) درآمد داشت.
فرشاد سلیمانی بازدید : 129 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)


محمد دیامه, هافبک دفاعی تیم ویگان اعلام کرد که کنی دالگلیش او را متقاعد کرده بود که فصل بعد به لیورپول بیاد که با اخراج کنی این انتقال متوقف شد.

فرشاد سلیمانی بازدید : 103 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)


کارول در پیروزی تیم ملی انگلستان پاس تک گل بازی را داد.


اشلی یانگ که در این بازی نقش مکمل کارول رو داشت گفت:

"فکر میکنم با اندی کارول خیلی خوب پیش رفت.ما روی شراکت در حین تمرین کار کردیم و آنجا کمی ترکیب خوبی بین ما بود."

هاجسون در مورد کارول گفت:

"فکر میکنم او خوب بود.خیلی خوب عمل کرد.او فقط در زمانی که توپ در اختیارمان بود خوب عمل نکرد بلکه در دفاع برایمان خیلی مهم بود.می خواستم به جرمین دفو بازی بدهم اما نمی خواستم بخش اعظمی از تکه های پازلمان در مواجهه با ضربات بلند اوت و کرنر از دست بدهم."

فرشاد سلیمانی بازدید : 127 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


داویدز به روی هاجسون گفت کرد که تیمت را بر مبنای جرارد بساز و گفت:


"چیز مهم برای من این است که هاجسون جرارد را به عنوان کاپیتان اعلام کرده است.من فکر میکنم جرارد شگفت انگیز است و میتواند کارهای بزرگی اتجام بدهد."

فرشاد سلیمانی بازدید : 170 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

در این نوشته قصد دارم به بررسی شروع پروژه ی آغاز شده توسط کمپانی Fenway Sports Group به رهبری کنی دالگلیش، اسطوره ی بی بدیل و محبوبترین چهره ی تاریخ باشگاه لیورپول بپردازم



نویسنده : فرید کلانتری

برای مقدمه ای کوتاه باید بگویم، تام هیکس و جورج ژیلت، مالکان پیشین لیورپول در ششم فوریه 2007 با خرید 98% سهام باشگاه، مالکیت باشگاه رو به دست گرفتند. عملکرد اسفناک این 2 یانکی بر همگان روشن بوده و البته جایی در این نوشتار ندارد. تنها نکته ی قابل ذکر از زمان مدیریت کوتاه این 2 آمریکایی این است که هیچ یک از هواداران امیدی به آینده نداشتند. اعتراضات شروع شد و کار به آتش زدن پرچم ایالات متحده در اعتراض به نحوه ی مدیریت آنها کشیده شد، اعتراضات بالا گرفت و آنها همچنان قادر به پرداخت بدهی های سنگین خود نبودند، از فروش باشگاه سرباز می زدنند تا اینکه دادگاه عالی رسیدگی به بدهی های باشگاه لیورپول، طی حکمی فروش باشگاه را آزاد اعلام کرد و این 2 مرد که فقط به فکر جیب خود بودند نه سرنوشت لیورپول، ناچار باشگاه را به کمپانی " فن وی اسپورت ( FSG ) " به مدیریت جان هنری واگذار کردند، این اتفاق را می توانیم یکی از بزرگترین و خوشحال کننده ترین اتفاقات تاریخ باشگاه تلقی کنیم، چرا که اگر جان هنری بدهی ها رو در آخرین لحظات تعیین شده پرداخت نمی کرد باشگاه کاملا به "رویال بانک" واگذار میشد و پس از آن معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار پر افتخار ترین تیم بریتانیا می بود.

 

تفاوت عمده ی فوتبال گذشته با فوتبال حرفه ای امروز چیزی نیست جز ورود ثرمایه و تبدیل شدن این رشته ی ورزشی به نوعی صنعت و بازار سرمایه گذاری، شروع پروژه ی دالگلیش را با شروع الکس فرگوسن در دشمن دیرینه ی لیورپول، منچستر یونایتد آغاز می کنیم.

 

الکس فرگوسن اسکاتلندی در فصل 86 - 87 وارد اولترافورد شد، این اسکاتلندی با چند قهرمانی در فوتبال اسکاتلند و جام یوفا به همراه " آبردین " و حضور یکساله در تیم ملی اسکاتلند، به عنوان مربی شهرتی نسبی در فوتبال بریتانیا برای خود دست و پا کرده بود و با این پشتوانه، هدایت شیاطین سرخ را به دست گرفت.

 

نخستین گام ، 1986

او در اولین فصل حضور خود 4 خرید داشت که تنها 2 تن از آنها در آن فصل برای او به میدان رفتند ، لیام ابراین با قراردادی به ارزش 57 هزار پوندکه تا1988  در اولترافورد ماند و تری گیبسون که به صورت فری وارد تیم شدند. البته شیاطین در آن فصل با فروش مارک هوگس به بارسلونا به مبلغ  2.6 میلیون پوند که رکورد نقل و انتقالات آن فصل فوتبال اروپا محسوب می شد پول خوبی به جیب زدند

فرگوسن قدم اول خود در اولترافرود را بسیار ضعیف برداشت !. او از 9 بازی ابتدایی خود در لیگ تنها 5 امتیاز کسب کرد. 14 پیروزی ، 14 شکست و 14 تساوی، حاصل کار فرگوسن در اولین حضورش در لیگ انگلستان بود و آنها در انتهای آن فصل در رتبه ی یازدهم جدول جای گرفتند.

فرگوسن همچنین در رقابتهای حذفی هم موفقیت چمشگیری نداشت تا اولین فصل حضورش را بدون جام به پایان ببرد. عملکرد کلی فرگوسن در لیگ ، جام حذفی و جام اتحادیه را در شکل زیر می بینید .

 

 

1 سال گذشت ، 1987

فرگوسن در دومین تجربه ی خود در لیگ برتر ، 3 بازیکن جدید به تیم اضافه کرد ( Viv Anderson ، Steve Bruce ، Brian McClair ) که جمعا چیزی نزدیک به 2 میلیون پوند برای باشگاه هزینه برداشت.

یونایتد در این فصل نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر ظاهر شد و در نهایت در لیگ به 9 امتیاز کمتر نسبت به دشمن دیرینه ی خود، به نایب قهرمانی رسید. البته فرگوسن همچنان در رقابتهای حذفی ناکام باقی ماند.


عملکرد کلی فرگوسن در فصل 87 – 88


همچنان بدون جام ، 1988

او در این سال نیز 5 بازیکن جدید به تیم اضافه کرد که عبارت اند از ( Mal Donaghy ، Lee Stuart Sharpe ، Jim Leighton ، Ralph Milne ، Jesper Olsen ) که جمعا 2 میلیون برای فرگوسن هزینه برداشتند.

فرگوسن این فصل را بسیار نا امید کننده سپری کرد، آنها در لیگ به رتبه ای بهتر از یازدهم دست پیدا نکردند، البته در آن فصل هم به مانند فصل های گذشته در رقابتهای حذفی ناکام ماندند، تنها در جام حذفی موفق ترین حضور خود را از آغاز داشت ، انها در ان جام تا نیمه نهایی رقابت ها بالا آمدند و در نیمه نهایی مغلوب ناتینگهام فارست شدند.

منچستر در فصل قبل در جدول دوم شد و در مکان اروپایی ها قرار داشت اما تیمهای انگلیسی در آن سالها از حضور در جام باشگاه های اروپا محروم بودند.

 

عملکرد کلی فرگوسن در فصل 88 – 89

 

بالاخره اولین جام پس از 4 سال ، 1989

فرگوسن در این سال 9 بازیکن جدید به تیم اضافه کرد ، برای هفت تن از آنان مبلغی حدود 8.5 میلیون پوند پرداخت کرد ، 2 نفر دیگر با قرار داد آزاد به اولترافورد پا گذاشتند.

 نکته ی قابل ذکر درباره ی ترکیب منچستر در آن سال این است که ، فرگوسن از اولین فصل حضورش تا بدین جا ، 22 بازیکن خریداری کرده بود . از آن 22 بازیکن ، 17 بازیکن در ترکیب آن فصل منچستر حاضر بودند و بخش عمده ای از نفرات ثابت یونایتد در آن فصل خریدهای الکس فرگوسن بودند.

با این حال آنها باز هم در لیگ برتر به ضعیفترین رتبه ی خود از زمان ورود فرگوسن یعنی رتبه سیزدهم دست یافتند، اما در جام حذفی فصل داستان طور دیگری رقم خورد. آنها در آن جام با از غلبه در تیمهایی نظیر ناتینگام فارست ، نیوکاسل ، اولهام به فینال رقابت ها رسیدند و در فینال با شکست کریستال پالاس ، به اولین جام خود بعد از ورود فرگوسن دست یافتند.

 

عملکرد کلی فرگوسن در فصل 89 – 90


می توان گفت از این هنگام به بعد موفقیت های شیاطین در فوتبال جزیره استارت خورد ، البته آنها تا تا 1992 موفق به قهرمانی در لیگ نشدند اما موفق به کسب چند جام نظیر سوپر کاپ اروپا و جام اتحادیه شدند، فرگوسن تا اولین قهرمانی خود در لیگ که در فصل 92 - 93 رقم خورد ، 16 بازیکن دیگر را به فهرست نفرات خود اضافه کرد که می توان گفت بعد از 6 سال به ترکیب دلخواه خود در لیگ برتر رسید، از آن هنگام قهرمانی های یونایتد در لیگ برتر کلید خود، البته آنها تا سال 1999 موفق به کسب افتخاری در مسابقات اروپایی نشدند .

 

عملکرد الکس فرگوسن از ابتدای حضورش تا اولین قهرمانی لیگ


سخن آخر

فرگوسن منچستری زمانی هدایت منچستر را به دست گرفت که این در 5 سال گذشته هرگز رتبه ای پایین تر از چهارم را تجربه نکرده بود ، اما نتایج و رتبه های عجیب این مرد باعث نشد صبر هواداران پایان یابد ، البته اعتراضات بالا رفته بود اما به پشتوانه جام حذفی فصل 89 - 90 ، مالکان کماکان به او اعتماد داشتند و درهای خروج را با این اسکاتلندی نشان ندادند . البته شیاطین سالها قبل از آن در چنین وضعیت مشابهی قرار گرفته بودند . مت بازبی یکی از پر افتخارترین مربیان تاریخ منچستر یونایتد ، در سال 1945 هدایت این تیم را بر عهده گرفت ، او در 5 سال پس از آغاز به کارش تنها یک جام حذفی را به اولترافورد آورد ، با اینکه او 5 سال را در تیم رقیب و دشمن قسم خورده ی منچستر ، لیورپول توپ زده بود اما باز هم به او اعتماد شد و او توانست در مدت حضور 24 ساله ی خود در اولترافورد ، چندین مرتبه در لیگ به قهرمانی برسد و همچنین اولین قهرمانی تاریخ یونایتد در لیگ قهرمانان را در آن دوره به ارمغان آورد . مخاطب اصلی این مقاله طرفداران لیورپول هستند لذا لازم ندیدم شرایط تیمی که روی هاجسون به کنی دالگلیش تحویل داد و مشکلاتی که دالگلیش از ابتدا با آنها مواجه بود را شرح دهم . هدف از این مقاله پیشگویی و تضمین موفقت کنی نیست ، ولی میبینیم که اعتماد و تداوم حمایت ها از یک مربی گاه میتواند چه نتایج پرباری به همراه داشته باشد ، وجود یک تیم مدیریتی قوی به همراه پول کافی و بازاریابی متناسب ( شریک های تجاری ، اسپانسرینگ ، امور تبلیغاتی و ... ) در کنار اعتماد به شخصی درست ، همگی نشان از آغاز یک امپراطوری دارند .


فرشاد سلیمانی بازدید : 128 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

منچستر یونایتد قهرمان لیگ شد و کوپ نشینان جام حذفی را برنده شده بودند و مربی بیل شنکلی بود.

این جدول نهایی 1965 بود.




جمعیتی که بعد از هفتمی لیورپول آمده اند و شادی میکنند.



امیر صمدبين بازدید : 150 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

قرار داد جدید با سوارز

 

کنی دالگلیش درمورد عقد قرارداد جدید با لوییس سوارز مهاجم این تیم گفت:
یقینا خبر خوب و دلگرم کننده ای برای ما خواهد بود.و خبره بد برای دیگر تیم های لیگ برتر !!
سوارز همیشه گفته اینجا خوشحال هستش و برای همه عالی هستش که مارو ساپوررت میکنند

امیر صمدبين بازدید : 213 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

مصاحبه کنی دالگلیش

کنی داگلیش در مصاحبه بعد از بازیش ابتدا ادای احترامی کرد به فابریس موامبا و گفت :

" این خیلی وحشتناک بوده برای خانواده اش که بازی را تماشا می کردند و یا شنیدند"

من نیز مانند بقیه خواهان خوب شدن خیلی سریعش هستم . او افراد خیلی زیادی کنار خودش دارد . " جهان فوتبال کنار او هستند "

هواداران لیورپول هم حرکتی خوبی در حمایت از او انجام دادند !

کنی داگلیش معتقد است که رقابت لیورپول را به این مرحله رسانده است !

داگلیش : از هر جهت بازی خوبی داشتیم بهترین بازی ما نبود ولی راهی که رفتیم خیلی خوب بود . بازی سختی بود استوک خیلی هجومی شروع کرد . با وجود اینکه په په سرش خیلی شلوغ نبود اما آنها همیشه خطرناک بودن با پرتاب ها و ضربه های ایستگاهیشان !

دو تا گل خیلی خوب داشتیم !

داگلیش در ادامه اضافه می کند : ما می دانیم که با ساندرلند یا اورتون بازی خواهیم کرد ولی هر کدوم که باشند بازی سختی خواهد بود !

داگلیش در مورد مصدومیت کلی و سوارز هم گفته که تا فردا باید صبر کنیم !(البته فردا شد ولی خبری نشد)!!!

درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 3,271
  • بازدید کلی : 92,892
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net