loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 117 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

اسکرتل در مصاحبه با بخش ویژه مجله لیورپول گفت:

" برخی افراد می گویند جام حذفی از کارلینگ کاپ مهمتر است.نمی بینم که این گونه باشد."

"هر دو جایزه هستند, و اگر شما یکی یا دیگری را برنده شوی وارد اروپا میشوی.من می خواهم هر دوی آنها ببرم.من فکر نمیکنم یکی از دیگری مهمتر باشد."

"من فکر میکنم هرکسی فوتبال بازی میکند تا برنده مدال ها و جوایز شود.اکنون ما یک فینال بزرگ پیش روی داریم و من شانس دارم تا اولین جایزه ام با لیورپول را برنده شوم."

"من بر این باورم که برنده خواهیم شد,اما میدانم که این آسان نخواهد بود.من فکر میکنم این بازی خیلی سختی باشد اما فکر میکنم میتوانیم جام را بگیریم."

"در شروع فصل هدف ما رسیدن به لیگ قهرمانان و بود و بردن برخی جوایز."

"اکنون ما در فینال کارلینگ کاپ هستیم, هنوز هم در جام حذفی و نزدیک به چهار تیم بالایی.اهداف ما هنوز هم قابل دسترسی هستند.ما فقط باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و سعی کنیم برنده شویم.سپس, وقتی تمام مسابقات انجام شد, خواهیم دید در آخر چند امتیاز داریم."

"این بستگی به ما دارد که مطمئن باشیم به لیگ قهرمانان راه پیدا میکنیم.وقتی به بازی های ما با تیم هایی که در آن لحظه در جایگاه خود هستند نگاه میکنید فکر نمی کنم که آنها خیلی بهتر از ما هستند.ما بازی های نزدیکی با سیتی, یونایتد و اسپرز داشتیم.و چلسی را شکست دادیم.باور دارم به آنجا میرسیم.

برچسب ها مارتین اسکرتل ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 998
  • بازدید سال : 3,967
  • بازدید کلی : 93,588
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net