loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 130 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (1)



انتظارات زمان حال از کنی دالگلیش بسیار بالاست ! تا حدودی طبیعی است و منشا این انتقادات و انتظارات 2 دلیل میباشد که بنده در این پست به آن اشاره می کنم !


First Dalglish Era

خب ! یک دسته از فن ها به دلیل تفاوت حضور دالگلیش بر روی نیمکت از وی ناراضی اند ! در اواسط دهه ی 80 هم دالگلیش در این پست شروع به فعالیت کرد و از بدو زمان حضورش عملکرد خوبی داشت ! برتری مرسی ساید داربی که تا حدودی توانست ناراحتی های بوجود آمده از هیسل را نزد هواداران و صاحب نظران بریتانیا خنثی کند !
در ادامه برتری های لیگ و لیگ کاپ و FA هم کمک زیادی کرد تا دالگلیش را در آن 6 سال , مربی بزرگی برای باشگاه بدانند !





Second Dalglish Era

نیم فصل دوم فصل 2010-2011 وی دوباره بازگشت ! یک نیم فصل موفق را سپری کرد و در پستش ابقا شد ! همگی ما خواهان ماندن وی بودیم ! فصل 2011-2012 او ماند ; اما عملکرد ضعیفی در لیگ داشت ! اما با قهرمانی در کارلینگ کاپ و حس فوق العاده روحی بالا (Cup Reason) نشان داد همچنان می تواند یک فرد پیروز بزرگ برای لیورپول باشد ! اما این فصل را اکثرا فصل ضعیفی می دانند و موافق خروج دالگلیش هستند !

در مورد تفاوت دو Era باید عرض کنم که دالگلیش حضور اولش بدون وقفه بود . وی در دنیای فوتبال آن زمان حضور داشت ! آشنا بود . خوب میدانست برای پیروزی و موفقیت چه راهی را دنبال کند ! هم اکنون که وی بازگشته , از آخرین تجربه ی مربیگری اش بیش از یک دهه (1999) میگذرد ! قطعا برای جا افتادن و کسب موفقیت حداقل به یک فصل دیگر نیازمند می باشد ! چرا باید این حق را از وی بگیریم ؟ ! چرا انتظارات ما همچنان انتظارات دهه ی 80 میباشد ؟ !

دلیل دوم : لیورپول !
مطمئنا اکثرا دنباله رو این تاریخ نیستند و پیگیری نمی کنند که همین یک دهه پیش لیورپول به مراتب از لحاظ گرفتن جام ضعیف تر بود !
خیلی ها فکر می کنند لیورپول فقط یعنی برد ! لیورپول فقط یعنی جام !! بزارید کمی از دهه 90 براتون تعریف کنم !
اواسط دهه 90 | سرمربیگری روی اوانز
روی اوانز بعد از 4 سال حضور بر روی نیمکت فقط یک کارلینگ کاپ را در سال 1995 کسب کرد !
یا دهه های خیلی قبل تر و حضور 15 ساله ی جرج کی که فقط یک قهرمانی لیگ را به همراه داشت !!
پس نمیتوان توقع داشت یک سرمربی که پس از دوری بلند مدت بازگشته , در همین ابتدای کار , در فوتبال نوین جهان یک ساله همه کار برای ما طرفداران انجام دهد ! یعنی روی اوانز حق داشت 4 سال سرمربی ما باشد ; دالگلیش حتی نمیتواند 2 یا 3 سال برای ما مربیگری کند ! حق بزرگ ترین اسطوره ما همین قدر هست ؟ !

شخصا آرزو دارم دالگلیش بماند . حتی تا یک فصل دیگر هم توقع زیادی از وی ندارم . به هر حال , تیم وی زیباترین فوتبال نیم دهه اخیر را بازی می کند ! با همین Player هایی که اکثرا مخالف خریداری آنها بودند , وی یکی از بهترین فوتبال مچ های تاریخ را ارائه می دهد ! واقعا هنوز کسی مخالف ابقای دالگلیش است ؟ !


مهران شمس

فرشاد سلیمانی بازدید : 133 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


په په رینا بر این باور است که تیم نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است.


او همچنین در مورد کارلینگ کاپ گفت:



"برخی افراد ممکن است بگویند کارلینگ کاپ آن اهمیت را ندارد اما, در پایان روز, این یک جایزه و نشان پیروزی است.ما استوک, چلسی , منچستر سیتی را حذف کردیم."

فرشاد سلیمانی بازدید : 97 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (1)



لیورپول قهرمان جام اتحادیه انگلیس 2012 شد.


در این بازی اسکرتل تک گل لیورپول در وقت قانونی را به ثمر رساند تا بازی 1-1 مساوی شود.قرمزها با کمک درک کویت موفق به زدن گل دوم شد اما در دقایق پایانی وقت اضافه دوم بازی مساوی شد تا اینکه در ضربات پنالتی لیورپول موفق شد کاردیف را شکست بدهد.


آمار بازی در پست ثابت

سینا کوهی بازدید : 104 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)


استیون جرارد کاپیتان لیورپول در گفتگویی با مطبوعات بریتانیا قبل از دیدار فینال با کاردیف به صحبت پرداخت و افزود:" ما 6 سال است که به قهرمانی دست پیدا نکردیم و این بهترین فرصت برای ما است که با قهرمانی در جام اتحادیه هواداران را خوشحال کنیم." استیون در ادامه گفت:" بازی کردن در ورزشگاه ویمبلی یک شور و هیجان خاصی را در بردارد و امیدوارم که بتوانیم برابر کاردیف تمامی نکات تاکتیکی و برنامه های خودمان را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم تا بتوانیم که جام قهرمانی را به دست آوریم." جرارد در پایان به تمجید از دالگیش پرداخت و گفت: " دالگیش واقعا از زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفت توانست که یک تحول عظیمی را به وجود بیاورد و ما به نظم تیمی مناسبی رسیدیم و در جام حذفی نیز جزء مدعیان هستیم و همه این پیشرفت ها را مدیون دالگیش هستیم و در این راستا باید تیم کاردیف را دست کم نگیریم و این موضوع را در نظر بگیریم که یک بازی بسیار دشواری را در پیش داریم تا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم." تیمهای لیورپول و کاردیف سیتی روز یک شنبه ساعت 30 : 19 به وقت تهران دیدار فینال جام اتحادیه انگلستان را در ورزشگاه ویمبلی برگزار میکنند.


Eurofootball

سینا کوهی بازدید : 125 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)


کنی دالگیش سرمربی لیورپول در گفتگویی با مطبوعات بریتانیا اعلام کرد:" تیم ما در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و بازیکنان ما در وضعیت خوبی به سر میبرند و میخواهیم که در برابر کاردیف به برتری دست پیدا کنیم زیرا هدف ما قهرمانی در جام اتحادیه است ." دالگیش در ادامه خاطر نشان کرد که:" نباید تیم کاردیف سیتی را دست کم بگیریم و خودمان را از قبل برنده بدانیم زیرا در این صورت قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد و بازی برایمان بسیار دشوار میشود." دالگیش در پایان افزود که :" اندی کارول و سوارز در چند بازی قبلی نمایش خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند و این اتفاق برای ما بسیار خوشحال کننده است و از بابت خط حمله خیالمان راحت است و با اتحاد و اعتماد به نفسی که در بین بازیکنان وجود دارد میخواهیم علاوه بر جام اتحادیه در جام حذفی نیز به قهرمانی دست پیدا کنیم." باید دید که دالگیش میتواند پس از سال ها ناکامی لیورپول این تیم را به قهرمانی برساند یا این که باز هم لیورپولی ها در رسیدن به قهرمانی ناکام خواهند ماند.


eurofootball

فرشاد سلیمانی بازدید : 116 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

اسکرتل در مصاحبه با بخش ویژه مجله لیورپول گفت:

" برخی افراد می گویند جام حذفی از کارلینگ کاپ مهمتر است.نمی بینم که این گونه باشد."

"هر دو جایزه هستند, و اگر شما یکی یا دیگری را برنده شوی وارد اروپا میشوی.من می خواهم هر دوی آنها ببرم.من فکر نمیکنم یکی از دیگری مهمتر باشد."

"من فکر میکنم هرکسی فوتبال بازی میکند تا برنده مدال ها و جوایز شود.اکنون ما یک فینال بزرگ پیش روی داریم و من شانس دارم تا اولین جایزه ام با لیورپول را برنده شوم."

"من بر این باورم که برنده خواهیم شد,اما میدانم که این آسان نخواهد بود.من فکر میکنم این بازی خیلی سختی باشد اما فکر میکنم میتوانیم جام را بگیریم."

"در شروع فصل هدف ما رسیدن به لیگ قهرمانان و بود و بردن برخی جوایز."

"اکنون ما در فینال کارلینگ کاپ هستیم, هنوز هم در جام حذفی و نزدیک به چهار تیم بالایی.اهداف ما هنوز هم قابل دسترسی هستند.ما فقط باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و سعی کنیم برنده شویم.سپس, وقتی تمام مسابقات انجام شد, خواهیم دید در آخر چند امتیاز داریم."

"این بستگی به ما دارد که مطمئن باشیم به لیگ قهرمانان راه پیدا میکنیم.وقتی به بازی های ما با تیم هایی که در آن لحظه در جایگاه خود هستند نگاه میکنید فکر نمی کنم که آنها خیلی بهتر از ما هستند.ما بازی های نزدیکی با سیتی, یونایتد و اسپرز داشتیم.و چلسی را شکست دادیم.باور دارم به آنجا میرسیم.

درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 3,275
  • بازدید کلی : 92,896
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net