loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی خیلاپور بازدید : 125 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

لوییس سوارز به صحبت هایی در مورد گلزنی و فینال ویمبلی پرداخته است.


"غیبت من بدترین دوره از زمان حضورم تا کنون در اینجا بود زیرا من دوست ندارم از روی سکوها بازی را تماشا کنم.

 

وظیفه ی من گل زدن است و من قبول دارم که در این فصل نتوانستم این وظیفه را به خوبی انجام دهم.

 

سال گذشته من کار آسان تری داشتم و توانستم کمک  زیادی کنم اما از ماه آگوست، مدافعان با سبک بازی من آشنا شده اند و من به سختی میتوانم با حرکاتم آن ها را شگفت زده کنم.

 

من به مبارزه و تلاش ادامه میدهم. من میخواهم بیشتر لحظاتم را در شادی با هواداران بگذرانم.

 

قهرمانی در جام اتحادیه بسیار ویژه بود و حالا برای شکست دادن اورتون و رفتن به فینال مانند سحر و جادو است.

 

ویمبلی برای هر فوتبالیستی که میخواهد در آنجا پا به فینال بگذارد مانند یک معبد است و پیروز شدن در یک فینال چیزی است که تا مادام العمر در ذهن آدم باقی می ماند."



برچسب ها لوییس سوارز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 533
  • بازدید ماه : 1,099
  • بازدید سال : 4,068
  • بازدید کلی : 93,689
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net