loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 548 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (5)


در گفت و گو با Football Italia, رئیس فدراسیون مونتنگرو, دژان ساویچویچ هموطن خود را کاملا ستود و متذکر شد که او احتمالا در تابستان از تیمش خارج میشود و گفت:

"یووتیچ به طور مداوم بازی میکند و من می دانم او می تواند خیلی خوب عمل کند, اگرچه من متقاعد نشدم که او می تواند در جلوی گل خیلی قدرتمند عمل کند."

"برای آینده اش, من فکر میکنم او زودتر یا دیرتر خارج خواهد شد.او بیشتر از این نمی تواند در فیورنتینا بماند.این دوست داشتنی است که او میخواهد بماند و برای باشگاه سپاس گذاری است اما زمانی که از طرف بزرگ یک پیشنهاد خوب آمد -و من فکر میکنم در ماه جون خواهد آمد- او خواهد رفت."

"این بازار نقل و انتقالات است.زودتر یا دیرتر, فیورنتینا قطعا او را خواهد فروخت.من فکر میکنم او برای لیگ برتر انگلیس یا لالیگا به خوبی سری آ خواهد بود.یووتیچ میتواند برای لیگ قهرمانان, مقام های ملی و کفش طلا رقابت کند."

لیورپول قطعا در گذشته به علاقه مند بوده است. در مارچ 2011, ایجنت یووتیچ , فالی رمدانی به Calciomercato گفت:

"من می توانم تایید کنم که تابستان گذشته, لیورپول در مورد استفان از من پرسیده بود.معامله جلو نرفت چون بازیکن می خواست در فلورانس بماند."

یووتیچ تاکنون 12 گل و دو پاس گل در این فصل فیورنتینا در کارنامه دارد.


Liverpool Kop

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Abdollah_1451 در تاریخ 1348/10/11 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

به نام دو گل بهشت:یکی عشق دیگری سرنوشت...

منتظر حضور گرامیتم...

لطفا به کهکشانی ها بپیوندید...!

این نظر توسط عليرضا در تاریخ 1348/10/11 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من مدير سايت مسترفان هستم وبت خوبه در واق عاليه لطفا به وب من هم سر بزن و ازت خواهش مي كنم اگه اومدي عضو شو منتظرتم دير نكني هااااااا
راستي من با تبادل لينك با تو حاضرم مي توني ازتبادل لينك هوشمند تو سايتم استفاده كني
master.takname@yahoo.com
http://masterfun.rzb.ir

این نظر توسط shabnam در تاریخ 1348/10/11 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
پست های خوبی داری وبلاگت خیلی قشنگه
به سایت منم یه سر بزن
دوست داشتی تبادل لینک کنی بهم بگو

این نظر توسط ثبت دامنه ي ملي براي اتصال به وبلاگ در تاریخ 1348/10/11 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

آيا تابحال به فكر افتاده ايد وبلاگتان را به سايت تبديل كنيد ؟ آيا اطلاعات كافي در اين مورد داريد؟سيستم ثبت فا فايل آموزشي براي تبديل آدرس وبلاگ به سايت و اتصال آن به وبلاگتان تدارك ديده است شما مي توانيد اين فايل را از آدرس زير دانلود كرده و نحوه ي ثبت دامنه ي ملي را ياد بگيريد
www.sabtfa.ir/amoozesh.pdf


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 3,270
  • بازدید کلی : 92,891
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net