loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 110 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (0)



فاولر پس از بازگشت از شرق دور میگوید:


"شور انگیز بود که فیل ها را در حال تردد در خیابان میدیدم . تایلند یک تجربه ی کاملا جدید بود اما من واقعا از اینتغییر لذت میبردم . آنجا در وعده های پیش از بازی خبری از مرغ و پاستا نیست و بیشتر از ادویه جات و چیزهای تند و گرم استفاده میشد و من هر آنچه آنها میخوردند را میخوردم و عادت به آن به شکل شگفت آوری آسان بود . "

" پیش از آنکه من به استرالیا بروم مردم به من هشدار میدادند در مورد گرما و میگفتند نمی توانم با آن کنار بیایم . اما حتی گرمای شدید کوئینزلند شمالی هم برای من مشکلی به وجود نمی آورد . در واقع حتی گرمای هوا حتی به من کمک میکرد . به یکی دو هفته برای تطبیق با شرایط نیاز داشتم اما پس از آن عالی بود . چیزی که در استرالیا از نظر من خوب بود این بود که اصلا مصدوم نشدم . "

او به خاطر چند چیز عاشق استرالیاست " از جمله اینکه آنجا شراب های فوق العاده ای دارد . " اما همه ی مسائل در مورد او نیست و او یک همسر و پدری برای 4 فرزند نیز هست " همسر من 4 خواهر دارد که رابطه ی نزدیکی با آنها دارد پس قابل فهم است که نمی توانم برای دراز مدت دور از انگلستان بمانم .


" او مردی است که دوست دارد برای همیشه فوتبال بازی کند . مدتی پیش خبری مبنی بر اینکه قرار است او به همراه بزرگان سالهای نه چندان دور فوتبال مانند کاناوارو ، پیرس ، اوکوچا و کرسپو برای مدتی کوتاه در مدل جدید لیگ برتر هند بازی کند مخابره شد . او میگوید " هند هنوز هم یکی از گزینه هاست که امیدوارم اتفاق بیفتد .


" او به انگلستان بازگشت و با پیشنهاد توهین آمیز بلک پول روبرو شد . دستمزدی 90 پوندی در هفته به همراه 5000 پوند به ازای انتقال او . " این به مانند یک خود سوزی بود . من فک میکنم بهتر از اینها باشم . " سه ماه پس از انتقال او به موانتانگ تایلند مربی پرتغالی این تیم هنریکه کالیستو پس از 2 شکست در 19 بازی اخراج شد و فاولر جایگزین او شد .


" به لحاظ تکنیکی بازیکنان خوبی داشتیم ولی درک آنها از بازی خیلی بالا نبود . من مترجم داشتم اما این سد زبان باعث میشد که بازیکنان همه ی حمایتشان رو متوجه من نکنند و واقعا به حرفهایم گوش نمیدادند . من از آنها میخواستم که درون و بیرون از زمین حرفه ای تر عمل کنند . اما هدف من هنوز مربیگری است . من فقط به یک مدیر شجاع نیاز دارم که به من شانس مربیگری بدهد .


" او در مورد تایلند میگوید " بازیکنان با استعدادی آنجا حضور دارند . بازیکنانی مانند ترسیل دانگدا [مهاجمی که در سال 2008 مدتی در زمان مالک آن زمان تایلندی منچستر سیتی در این تیم حضور داشت] او واقعا خیلی خوب است . مهم ترین مشکل برای تایلندی هایی که میخواهند به انگلستان بیایند تطبیق با رخت کن تیم ، فرهنگ و شیوه ی زندگی ماست . اما اگر بتوانند تطبیق پیدا کنند قطعا توانایی موفق شدن را دارا هستند .


" به مانند پیتر رید سرمربی انگلیسی سابق تیم ملی تایلند فاولر هم متوجه شد بازیکنان تایلندی نمیتوانند با شیوه ی فوتبال انگلیسی فوتبال بازی کنند

" من سختی های ریدی را درک میکنم . هرچند شاید مشکلات او خیلی بیشتر بود . "

" مدل فوتبال من مهاجمی شماره ی 10 است که یک پارتنر در خط حمله داشته باشم اما بسیاری از تیمها در حال حاضر یک مهاجم کم کرده اند و تنها با یک مهاجم نوک بازی میکنند . من مربوط به نسل قبل هستم ، من 4-4-2 را دوست دارم اما لیگ برتر تغییر کرده از زمانی که من بازی میکردم . من نمیگویم نسل ما نمی توانست در این فوتبال بازی کند اما در حال حاضر بازیکنان به تمرین های بیشتری نیاز دارند و همچنین باید سرعت بیشتری داشته باشند . اما این به آن معنی که استانداردهای فوتبال بالاتر رفته است نیست ، من مطمئن نیستم اینگونه شده باشد . "

" لیورپول باید بهتر از این باشد . اگر به دنبال بردن چیزهای بیشتری مانند کارلینگ کاپ است باید عارضه ی اصلی اش را برطرف کند و آن کم بودن اعتماد به نفس است . "


علی امیری فر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 920
  • بازدید سال : 3,889
  • بازدید کلی : 93,510
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net