loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی خیلاپور بازدید : 157 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)



مارک لاورنسون، بازیکن سابق باشگاه و کارشناس تلویزیونی در مورد اوضاع اخیر لیورپول به صحبت هایی پرداخته است:

"من فکر میکنم یک یا دو نفر به اخراج داگلیش اشاره میکنند زیرا برای یک مربی در لیگ برتر این یک بحران است اگر شما چند باخت متوالی بیاورید.

لیورپول در آخر هفته با استون ویلا در خانه بازی دارد و من متنفرم که باید بگویم حتما باید لیورپول پیروز شود و همین است.(یعنی فقط باید ببریم)

ما در یک جهان رسانه ای پر سرعتی زندگی میکنیم اما من فکر میکنم مالکان لیورپول تا آخر برای موفقیت تیم هستند.

من فکر میکنم داگلیش بهتر خواهد شد اما برای هر مرحله، شما باید پیروز بازی باشید. من واقعا باور نمیکنم که او اخراج شود.

مشکل دیگر لیورپول استادیوم است.این واقعا سخت است که بدانیم جایی که آن ها به آن میروند.

تا زمانی که لیورپول به سهمیه ی لیگ قهرمانان نرسد، نمیتواند بازیکنان لیگ قهرمانان را جذب کند. اما چگونه میتوانیم آن ها را به خدمت بگیریم؟ با پرداخت پول های احمقانه و ارقام سرسام آور؟

آن ها سعی کردند تا باشگاه های دیگر را به بازی بگیرند.آنفیلد هر هفته پر از 40,000 تماشاگر میشود. اما بقیه ی باشگاه ها،آرسنال 60,000 تا و منچستر 75,000 نفر جا میگیرد.

من فکر میکنم که مردم میدانند که کنی چقدر در حال تلاش است. بزرگترین مشکل آدام،داونینگ،کارول و هندو هستند که با هم تنها 6 گل در لیگ به ثمر رسانده اند.

شما باید انتظار 25-30 گل روی هم از آنها داشته باشید.آدام کارش را به خوبی انجام نداده است همانطور که 4نفر با هم کارشان را خوب انجام نداده اند.

کارول آن بازیکن همیشگی نیست. او مانند زمان حضورش در نیوکاسل نیست.من فکر میکنم موقعی که او پیراهنش را درآورد، او در اوج ناراحتی بود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 997
  • بازدید سال : 3,966
  • بازدید کلی : 93,587
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net