loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 112 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


گپ توئیتری دیروز روزنامه مارکا اسپانیا با لوئیس سوارز:

"امیدوارم در آینده در اسپانیا بازی کنم, چون در کنار لیگ های انگلیس و ایتالیا, یهترین در جهان هستند و هر بازیکنی رویای بازی در آنجا را دارد."

او همچنین در مورد قهرمان یورو 2012 گفت:

"اسپانیا, فکر میکنم, چون شاخص ترین اروپایی و قهرمان جهان است, اما فکر میکنم آلمان شانس خوبی میتواند داشته باشد."

در مورد مسی و رونالدو میگوید:

"بازیکنان متفاوتی هستند.فکر میکنم هر دوی آنها در سطح خیلی بالایی هستند.من یکی از آنها را بیشتر از دیگری دوست ندارم-شما از هر دوی آنها می آموزید و چیزها را روی برد بر میدارید."


برچسب ها لوئیس سوارز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 1,120
  • بازدید سال : 4,089
  • بازدید کلی : 93,710
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net