loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 103 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

لوکاس طبق رسم جدید باشگاه, به وسیله توئیتر جواب پرسشهای هواداران را داد.




پرسش:باشگاه را در سه کلمه خلاصه کن

لوکاس:بزرگ,موفق و هواداران


پرسش:پرغرور ترین لحظه ای که پیراهن لیورپول را پوشیدی چه زمانی بود؟

لوکاس:پر غرور ترین لحظه من با پیراهن لیورپول زمانی بود که جایزه بهترین بازیکن فصل از طرف هواداران را دریافت کردم.


پرسش:فکر میکنی چه کسی بهترین بازیکن این فصل ماست؟

لوکاس:سوارز عالی بود اما اسکرتل با ثبات بود بدینترتیب او انتخابم است.


پرسش:اگر تو فوتبالیست نمیشدی, چه میشدی؟

لوکاس:من احتمالا به دانشگاه میرفتم و سعی میکردم که مدیر عامل شوم اما بهترین انتخاب فوتبالیست شدن است.


پرسش:حضورت در لیورپول چه زمانی تمام میشود؟

لوکاس:ما هرگز نمی دانیم چه چیز اتفاق میفتد اما اکنون من اینجا خیلی خوشحالم و دوست دارم برای سالهای زیادی که در توانم است بمانم.


پرسش:چگونه کینگ کنی را در سه کلمه خلاه میکنی؟

لوکاس:افسانه,قهرمان,قرمز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 3,298
  • بازدید کلی : 92,919
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net