loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 114 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)




کنی دالگلیش سرمربی قرمزها معتقد است که مبارزه و رقابت در جام ها نشان دهنده ی پیشرفت تیم است و موفقیت در آنها در این فصل اثبات باشگاه را به نمایش می گذارد .

کنی که خود و تیم خود را در جام حذفی بدون شکست تا این مرحله می بیند حالا باید در فینال جام اتحادیه در آخر این ماه به مصاف کاردیف سیتی در فینال کارلینگ کاپ برود .

این در حالی هست که تیم او در این هفته (فردا) باید در مرحله ی یک هشتم پایانی رقابتهای جام حذفی انگلستان به در خانه به مصاف تیم برایتون برود.کنی متعقد است که رقابت لیورپول در این جام (حذفی) و حضورش در فینال جام اتحادیه در این فصل نشان دهنده ی پیشرفت این تیم خواهد بود.

او به lfc.tv گفت " این نشان دهنده ی اعتبار بالای بازیکنان تیم من است که در این سطح هستند. من فکر می کنم که تا الان و اینجای فصل ، فصل موفقی را پشت سر گذاشته ایم"


" این نشان میدهد که ما برای کسب مقام چهارمی هم تمام تلاش خود را انجام میدهیم و امید به موفقیت داریم. برنامه ریزیِ ما برای موفقیت طی چهار سال است "

کنی در این چند بازی به دلیل دعوت شدن ماکسی رودریگوئز به تیم ملی آرژانتین نمی تواند از آن استفاده کند . اما این در حالی است که او گزینه های زیادی از جمله فلانگان و جک رابینسون و چندی دیگر را که از آکادمی به تیم اصلی راه یافته اند را زیر نظر دارد.

رییس افزود " باید صادقانه بگویم که این یک بازی آسان نسبت به بازی های دیگر است و این یک فرصت خوب برای بازیکنان آکادمی است که خود را آماده کنند تا به افتخار بازی کردن در تیم اصلی برسند "

" ما در ادامه ی فصل بازی های سختی داریم ولی عده ای از بازیکنان خود را در اختیار نداریم اما خب باید بگویم که ما یک تیم ذخیره ی خیلی خوب را در آکادمی زیر نظر داریم تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنیم "

برایتون حریف لیورپول در جام حذفی پس از حذف کردن نیوکاسل در این جام فرا شب در آنفیلد به مصاف قرمز ها در دور یک هشتم نهایی جام حدفی می رود.

کنی می گوید " ما برای این بازی آماده ایم . این یک نبرد سخت برای ما و آنها خواهد بود . در حال حاضر قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس برای ما هست و ما تمرکز خود را رویِ این جام و فینال رقابتهای جام اتحادیه گذاشته ایم "

" اگر چه ما در خانه بازی میکنیم و از حمایت شگفت انگیز هوادارانمان بهره مندیم ولی باید بگویم که تیم حریف هم تیم خوبیست و ما در کمال احترام با آنها رقابت میکنیم"

" شما می توانید نحوه ی برگزاری را در اینجا ببینید . برگذاری مسابقات در انگلستان واقعا فشرده است و فاصله ی بین تیم ها اندک است. من فکر میکنم تنها هشت امتیاز با قله ی لیگ یک فاصله دارند "

دالگلیش در پایان افزود " آنها می خواهند با یک بازی خوب و روان نتیجه ی بازی با نیوکاسل را در دور پیشین در اینجا هم تکرار کنند . ممکن است رسیدن به فینال جام حذفی سخت باشد اما ما باید صبور بود و متعهد به آنچه میخواهیم انجام دهیم"


ترجمه از محمدرضا لقمانی

مجتبی خیلاپور بازدید : 88 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)
لیورپول آماده است تا اگر ایسلا خواست اودینزه را ترک کند او را به خدمت بگیرد.

"من با جینو(پسر رئیس باشگاه)صحبت کردم. او کسی است که میتواند اجازه دهد من در آخر فصل تیم را ترک کنم. آنها از من خواستند که یک سال دیگر هم بمانم ولی من در حال حاضر به برگشتن به میادین فکر میکنم."

ایجنت ایسلا هم گفته که یووه و رم میخواستن اونو به خدمت بگیرن.

"من فکر میکنم لیورپول از انگلستان و یووه و رم از ایتالیا او را میخواهند. این باشگاه ها در حال حاضر در حال مذاکره با باشگاه اودینزه هستند."

یه قسمت از مصاحبه ش هم اومده که گفته که اگه باشگاه اجازه بده به لیگ برتر میره.

فرشاد سلیمانی بازدید : 95 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)


رمدانی, ایجنت یووتیچ در صحبت با tuttomercatoweb گفت:


"یووتیچ میتواند باجو جدید بشود, او تمام کیفیتها را دارد.هر پیشنهادی که می آید باید برای فیورنتینا باشد, نه من."

"استوان از فیورنتینا و آینده اش در توسکانی خوشحال است.توجه باشگاه های بزرگ مورد توجه ما نیست چون او با فیورنتینا قرارداد بلند مدت دارد."


Liverpool Kop


فرشاد سلیمانی بازدید : 131 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)


اگر جیمی کرگر در این بازی حضور داشته باشد, رکورد 210 بازی در جام های یان کالاهان را میشکند.


کنی دالگلیش می خواهد یک تیم قدرتمند را به زمین بفرستد اما امکان دارد در این میان از جان فلاناگان و جک رابینسون استفاده کند.

فرشاد سلیمانی بازدید : 118 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)


استیو مانداندا, دروازبان تیم مارسی و فرانسه خواست که قضیه سوارز تمام شود

هم تیمی اورا به RMC گفت:

"امروز, بحث تمام شد.سوارز یک بازیکن باکیفیت است.در یک گروه, همه ما دین یکسان, تمایلات مشابه, تحصیلات همسان نداریم."

"بنابراین باید با این کنار بیاییم, ایده های دیگر را بپذیریم و در یک اجتماع با موفقیت زندگی کنیم."


مجتبی خیلاپور بازدید : 114 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

مدیر باشگاه پالرموی ایتالیا پس از اتفاقات اخیر به صحبت در مورد سوارز پرداخته است.


وی که از سال 2007 تا سال 2010 ادیسون کاوانی، یکی دیگر از مهاجمان اروگوئه را در خدمت داشتند این بار در مورد سوارز به گفت و گو پرداخته است:


""ما او(سوارز) را به خدمت بگیریم؟ ما فردا در این مورد صحبت خواهیم کرد.او یک مهاجم خارق العاده است. من سعی کردم که به او آموزش دهم اما فک نمیکنم که او اینگونه (نژاد پرست بودن) رفتار کرده باشد. تیم ما (پالرمو) الان در رتبه ی هشتم است. من سعی میکنم که سوارز را متقاعد کنم که به باشگاهی کوچکتر از لیورپول بیاید."

فرشاد سلیمانی بازدید : 99 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)


دیروز در بازی میان آژاکس و منچستر یونایتد در چهاچوب رقابتهای لیگ اروپا, هواداران تیم آژاکس از کاپیتان سابق خود حمایت کردند.




همچنین در چهارچوب مسابقات کوپا لیبرتادورس نیز اعضای تیم ناسیونال و همه هواداران این تیم با بنرهای گوناگون حمایت خود را از بازیکن سابق خوب و هموطن خود اعلام کردند.





بعد از حمایتهای همه جانبه سوارز در صفحه شخصی خود عکسی منتشر کرد و نوشت:



"می خواهم از حمایت عالی هواداران لیورپول در روزهای گذشته که از من به عمل آوردند تشکر کنم.من دوست دارم از هواداران آژاکس برای چیزی که امروز اتفاق افتاد تشکر کنم.چون میدانید من اروگوئه ای هستم, و من تیم منتخب دفاع میکنم, بنابراین خیلی از هواداران, بازیکنان و مربی های ناسیونال به خاطر حمایت عظیم امروزشان تشکر کنم! یک میلیون تشکر برای همه!"


فرشاد سلیمانی بازدید : 202 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (1)


خوزه موخیکا, رئیس جمهور اروگوئه از سوارز حمایت کرد و اتحاد خود را از مایل ها دور برای بهترین بازیکن کشورش اعلام کرد و در این مورد گفت:


"برای سوارز, دوست داشتن و عشقی که از خیلی دور یعنی اروگوئه احساس کند برایش حیاتی است.راهش این است که اتحادمان را به سوارز نشان دهیم."

"او در زمین یک الگوی با استعداد است, یک بچه فروتن که از فقر فرار کرده است."



همچنین دیگو لوگانو, کاپیتان تیم ملی اروگوئه و بازیکن تیم پاریس سن ژرمن نیز در سایت رسمی خود حمایت قاطعانه اش را از سوارز اعلام کرد.

alberto بازدید : 120 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

رییس آکادمی باشگاه لیورپول فرانک مک پارلند اعلام کرد که تغییرات جالبی در سیستم جوانان انجام خواهد شد.

مک پارلند عقیده داره که پپ سگوارا- رودولفو بورل مربیان رزرو و استیو کوپر - مایک مارچ مربیان تیم زیر 18 سال کمک شایانی رو به کومولی خواهند کرد

در مورد کولی نیز اضافه کرد: او اسم تمام اعضای تیمو بهمراه پست و علت به خدمت گیری اونها رو میدونه
ما هر دوشنبه با هم قرار ملاقات داریم و او به تماشای بازیه بچه ها میاد.
آنها بازی تمام رده های سنی ما اعم از زیر 18 سال؛زیر 16؛ 14 و زیر 9سال رو زیر نظر دارند.

اطلاعات کومولی در مورد اکادمی انقدر بالاست که انگار تمام وقت اینجا حضور داره.

او اضافه کرد:همچنین ما از وجود یان ایر بهره میبریم که در بازیهای خارج خونه در تورنومنت نکست ژن به همراه ماست

تعداد صفحات : 29

درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 1,134
  • بازدید سال : 4,103
  • بازدید کلی : 93,724
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net