loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 256 شنبه 22 بهمن 1390 نظرات (0)

او در مصاحبه با AS گفت:

"من خیلی وقتها گفته بودم که من ممکن است در لیگ برتر خوب عمل کنم.در زمانهایی, در مورد این با فرناندو تورس یا ژابی آلونسو که تجربه آنجا را دارند صحبت کرد."

"آنها در مورد فوتبال انگلیس به من گفتند, احترامی که آنجا برای بازیکنان وجود دارد و رسم و سنت که همه چیز را احاطه کرده است."

"شاید من اینجا را پایان بدهم در چند سال کوتاه چون من احساس میکنم دوست دارم لیگ برتر را بشناسم."

as.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 926
  • بازدید سال : 3,895
  • بازدید کلی : 93,516
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net