loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 100 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)


کریگ بلیمی برای بازی دوستانه با کاستاریکا در تاریخ 29 فوریه به تیم ملی ولز دعوت شد.این بازی برای یادبود گری اسپید فقید میباشد

لیست دعوت شدگان به شرح زیر است


Wayne Hennessey (Wolverhampton Wanderers), Boaz Myhill (West Bromwich Albion; loan Birmingham City), Lewis Price (Crystal Palace)

Darcy Blake (Cardiff City), James Collins (Aston Villa), Danny Gabbidon (Queens Park Rangers), Chris Gunter (Nottingham Forest), Adam Matthews (Celtic), Sam Ricketts (Bolton Wanderers), Neil Taylor (Swansea City), Ashley Williams (Swansea City)

Joe Allen (Swansea City), Gareth Bale (Tottenham Hotspur), Jack Collison (West Ham United), Andrew Crofts (Norwich City), David Edwards (Wolverhampton Wanderers), Joe Ledley (Celtic), Aaron Ramsey (Arsenal), Hal Robson-Kanu (Reading), David Vaughan (Sunderland)

Craig Bellamy (Liverpool), Robert Earnshaw (Cardiff City), Steve Morison (Norwich City), Sam Vokes (Wolverhampton Wanderers; loan Brighton & Hove Albion).

فرشاد سلیمانی بازدید : 145 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)


لیورپول در مقابل برایتون موفق شد با نتیجه 6-1 حریف خود برایتون را پشت سر بگذارد و به مرحله بعدی صعود کند.


در این بازی 3 گل به خودی در مقابل نام برایتون درج شد و 3 گل دیگر را به ترتیب اسکرتل, اندی کارول و سوارز زدند.


در ضمن لوئیس سوارز در دقیقه 81 یک پنالتی از دست داد.


در سایر رقابت ها نیز استوک سیتی با2 گل کراولی را شکست داد...تاتنهام نیز با استیونیج مساوی کرد.


می توانید گلهای بازی را از سایت زیر دانلود کنید.


فرشاد سلیمانی بازدید : 137 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)

سم مگری به صورت آزمایشی به لیورپول آمده است و جمعه در برابر تیم رزرو اورتون به میدان میرود و اگر تاثیرگذار بازی کند, ارتباط بین دو تیم پرتسموث و لیورپول برای ایجاد قرارداد دائمی برقرار میشود.


سم مگری به صورت آزمایشی به لیورپول آمده است و جمعه در برابر تیم رزرو اورتون به میدان میرود و اگر تاثیرگذار بازی کند, ارتباط بین دو تیم پرتسموث و لیورپول برای ایجاد قرارداد دائمی برقرار میشود.


مگری در جام جهانی زیر 17 سال مکزیک کاپیتان این تیم بود.


سینا کوهی بازدید : 90 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)


جیمی کرگر مدافع تیم لیورپول در آستانه دیدار حساس تیمش در FA کاپ در برابر برایتون اعلام کرد: " از اینکه به این مرحله از رقابت ها رسیدیم خوشحالم و دیدار با یونایتد برای ما بازی خوبی بود  که کریت کوییت توانست گل برتری را به ثمر برساند و پیروز میدان شویم ولی اگر میخواهیم با این تصور که بازی با برایتون  ساده و آسان است وارد میدان شویم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.: جیمی در ادامه افزود:" باید در برابر این تیم گمنام تمرکز لازم را داشته باشیم و بازی خودمان را انجام دهیم و اسیر خودنمایی نشویم تا بتوانیم از این مرحله عبور کرده و به یک چهارم نهایی برسیم." وی در پایان افزود: من تجربه لازم را دارم و با 34 سال سن باید اعتراف کنم که این دیدار یکی از سخت ترین دیدارهای ما محسوب میشود و با اینکه در آنفیل بازی داریم ولی نبرد دشواری را پیش رو داریم  ولی من به موفقیت خوش بین هستم و امیدوارم که در این دیدار به برتری دست پیدا کنیم." این دیدار روز یک شنبه هفته آینده برگزار میشود.

یورو فوتبال

سینا کوهی بازدید : 88 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)


آلن ناوارو بازیکن برایتون اذعان کرد که از بازی در چمن آنفیلد لذت می برد و او همیشه به عنوان یک فوتبالیست دوست دارد از استیون جرارد تقلید کند.

او به lfcmag گفت:من با او چند بار بازی کردم،این چیز خوبیست اما یک چیز بد هم داشت و آن این بود که باید با او رقابت میکردید.

من چند فصل بود که با او تمرین کردم...او واقعا بازیکن با کیفیتی است.او همیشه یه سر و شانه از بقیه ی بازیکنان بالاتر بود.

فوتبالش،مغزش،مکانش،سرعتش،قدرتش و...چیزهایی بود که او داشت و به او کمک میکرد....او بازیکنی بود که می خواستید شبیه او باشید

http://assets2.lfcimages.com/images/lfctvo/tv-logo.jpg

تعداد صفحات : 29

درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 1,090
  • بازدید سال : 4,059
  • بازدید کلی : 93,680
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net