loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 100 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


مارتین با کسب 44 درصد آرا از 66,937 رای به عنوان بازیکن سال تیم لیورپول انتخاب شد.

لوئیس سوارز با 33 درصد آرا در رتبه دوم ایستاد و دنیل اگر نیز سوم شد.

او در مصاحبه با تلویزیون لیورپول گفت:

"احساس خوبی است.اولین جایزه بزرگ من در لیورپول است و در این مورد بسیار خوشحالم."

"فکر میکنم این بهترین فصل من از زمانی که به لیورپول آمدم باشد و بابت عملکردم خوشحالم.امیدوارم این راه را ادامه بدهم"

"من گلهای زیادی نسبت به فصل قبل به ثمر رسانده ام, و همچنین فکر میکنم روش بازی من از سال قبل بهتر بوده است. "

"از کسانی که به من رای دادند تشکر میکنم.در فصل بعد تلاش میکنم به خوبی بهترینم را ارائه بدهم و خواهیم دید چگونه ادامه خواهم داد."
برچسب ها مارتین اسکرتل ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 4,056
  • بازدید کلی : 93,677
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net