loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
فرشاد سلیمانی بازدید : 107 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

ستاره سابق اورتون و کنونی آرسنال بعد از برخورد شدید با هندرسون و مصدومیت او,  از باشگاه فوتبال لیورپول و هواداران این تیم به دلیل کمک و حمایتشان قدردانی کرد.



آرتتا در بخشی از این این نامه عنوان کرد:


"من فقط میخواهم از این شانس استفاده کنم تا از همه به خاطر کمک شان و محبتی که به من داشته اند در شنبه تشکر کنم.


بعد از برخورد داخل زمین, کادر پزشکی آرسنال, به همراه هر همه در باشگاه فوتبال لیورپول عالی کار کردند.


از آنفیلد, مستقیما به بیمارستان دانشگاه انتری منتقل شدم, در آنجا فقط برای احتیاط, مرا چک کردند.


از وقتی که من در تلویزیون دیدم تصاویر زمانی که داشتم خارج میشدم, فقط میخواهم تقدیرم را به هواداران لیورپول در آنفیلد نشان بدهم.


همچنین میخواهم از پپه رینا تشکر کنم و بازیکنان لیورپول که برای من پیام حمایت و دوستی فرستادند, این مورد نیز واقعا لمس است و فقط کلاس از یک باشگاه بزرگ فوتبال نشان می دهد."

از همه تشکر میکنم

میکل آرتتا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 1,101
  • بازدید سال : 4,070
  • بازدید کلی : 93,691
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net