loading...
اخبار باشگاه لیورپول
آخرین ارسال های انجمن
سینا کوهی بازدید : 84 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)


اندی کارول معتقد است که با گل زدن میتوانند سوار بر بازی شوند و مقابل کاردیف سیتی در ومبلی غالب شوند.

قرمزها علاقه ی فراوانی به بردن بازی و بالا بردن جام اتحادیه برای هشتمین بار دارند

او به LFC.TV گفت:این بازی سختی خواهد بود و دلیل آن انگیزه ی فراوانشان در مرحله ی نهایی است.

آنها تیم خوبی هستند و پیرزوی بر آنها کاری دشوار خواهد بود.من فقط به دنبال گل زدن در این بازی هستم


http://l3.cdn.mp.streamuk.com/p/101/sp/10100/thumbnail/entry_id/0_bg84e8mf/width/400/height/224/bgcolor/000000/type/2


من میدانم که آنها در لیگ دسته ی پایین تری هستند اما آنها به یک دلیل به ومبلی آمدند...ما باید بازی را با آنها همچون منچستر یونایتد بازی کنیم و برای پیروزی باید بهترین بازی را کنیم.

او افزود: من زیاده گویی نمیکنم و نمی توانم برای این بازی بیشتر از این صبر کنم...این یک فینال در ومبلی برای لیورپول است و این فوق العاده است.

من آمده ام تا بهترین بازی ام را کنم زیرا به نفع خودم است،امیدوارم برد شیرینی را به دست آوریم.


http://assets2.lfcimages.com/images/lfctvo/tv-logo.jpg



برچسب ها اندی کارول ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه لیورپول انگلیس به طور اختصاصی منعکس میشود. کپی برداری از این وب با ذکر نام منبع مجاز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات ویژه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 992
  • بازدید سال : 3,961
  • بازدید کلی : 93,582
  • کدهای اختصاصی
    Weather Liverpool
    Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net